Retket ja matkat

Tapahtumat

Retkistä ja matkoista saat tietoa yhdistyksen toimihenkilöiltä. Katso yhteystiedot.

Näihin kaikkiin tilaisuuksiin ovat kaikki yhdistyksen jäsenet tervetulleita. Ne ovat oiva tilaisuus tutustua muihin senioreihin ja saada intoa myös oman yhdistyksen toimintaan.

Seuraa myös Suomenselän Sanomien Muistilistaa, tilaisuuksistamme ilmoitetaan siinä!

Tutustu Pirkanmaan piirin verkkosivuihin, saat tietoa Sinuakin koskevista aioista

2019

Sunnuntaina 7.4.19 konserttimatka Tamperetaloon,Konsertissa esiintyvät Tarja Turunen, Waltteri Torikka, Pentti Hietanen ja Jyrki Anttila, myös tanssiopettajat Jutta ja Sami Helenius esiintyvät, musiikista vastaa Jukka Nykäsen 10-henkinen orkesteri. Ilmoita osallistumisestasi Pirkolle puh. 0500 336984 15.3.19 mennessä. Voit pyytää mukaan ystäväsi, vaikka hän ei olisi jäsen. Matkan hinta 75-80 e väliaikatarjoiluineen.

Lauantaina 15.6.19 klo 14 menemme katsomaan Ittipään työväentalolle Ylävääriin Syrjäntie 185, esitystä SANDRA, perustuu Heidi Köngäksen kirjaan. KIrja sisältää paikallista historiaa kaansalaissodan ajalta, tapahtumat sijoittuvat ko. alueelle. Lipun hinta 20 e, matka tehdään kimppakyydein, ilmoittaudu Irjalle 040 5708734 31.5.19 mennessä, lippuja rajallisesti.

26.10.19 konserttimatka Saarijärvelle, esiintyjinä Hietasen perhe.,  Marja Korhosen uusimman kirjan esittely.Yhteydet matkavastavaan Pirkko Mäkiseen puh.0500 336984

11.12.19 taidematka Helsinkiin ,yhteystiedot Liisa Vaali pj.