Retket ja matkat

Retkistä ja matkoista saat tietoa yhdistyksen toimihenkilöiltä. Katso yhteystiedot.

Näihin kaikkiin tilaisuuksiin ovat kaikki yhdistyksen jäsenet tervetulleita. Ne ovat oiva tilaisuus tutustua muihin senioreihin ja saada intoa myös oman yhdistyksen toimintaan.

Seuraa myös Suomenselän Sanomien Muistilistaa, tilaisuuksistamme ilmoitetaan siinä!

Tutustu Pirkanmaan piirin verkkosivuihin, saat tietoa Sinuakin koskevista aioista

Kesälle 2024 suunnitellaan teatteriretkeä, todennäköisimmin korkeintaan 100 km päähän (esim. Kangasala).

Syksyllä järjestetämme koko piirin kirkkopyhän, mikä onkin juhlavaa, täyttäähän Virtain kirkko tänä vuonna 250 vuotta. Tarkempi ajankohta on vielä sopimatta.

Kesällä on myös piirin järjestämiä tapahtumia, joista tarkemmat ajankohdat ja ohjelmat tulevat vasta myöhemmin.